1. Diagnostyka psychologiczna, pedagogiczna, logopedyczna i lekarska w zakresie:
- badania gotowości szkolnej,
- badania lateralizacji,
- ogólnego rozwoju intelektualnego,
- rozwoju funkcji percepcyjno-motorycznych (INNOWACJA PEDAGOGICZNA- „Test Percepcji Słuchowej”)
- poziomu rozwoju zdolności twórczych,
- rozwoju i zaburzeń mowy,
- badania przesiewowe słuchu, wzroku, wg programu „Słyszę, widzę”
2. Indywidualna działalność terapeutyczna:
- Metoda Dobrego Startu- zajęcia terapeutyczne dla dzieci klas I-III
- terapia pedagogiczna, w tym dzieci z grupy ryzyka dysleksji oraz stwierdzonymi specyficznymi trudnościami w uczeniu się,
- dzieci z nadpobudliwością psychoruchową i deficytem uwagi (ADHD),
- dzieci z zaburzeniami zachowania
- dzieci z Zespołem Aspergera,
- dzieci moczących się i ich rodzin
- dzieci z zaburzeniami emocjonalnymi,
- psychoterapia dzieci,
- terapia logopedyczna dzieci z wadami wymowy,
- terapia logopedyczna dzieci jąkających się.
3. Grupowa działalność terapeutyczna:
- Program „ROZWIJAM SKRZYDŁA- wspieranie rozwoju emocjonalnego dzieci w młodszym wieku szkolnym” (bajkoterapia) - INNOWACJA PEDAGOGICZNA,
- Zajęcia grupowe dla dzieci z nadpobudliwością psychoruchową "ŻYWE SREBRO",
- Zajęcia dla dzieci leworęcznych
- Zajęcia grupowe dla dzieci 6-letnich o nieharmonijnym rozwoju psychoruchowym,
- grupowe zajęcia socjoterapeutyczne
- grupowa terapia pedagogiczna dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się